ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK) de BATZUK

Libro en línea descarga gratis ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK) 9788490273265

Descargar ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK) PDF


Ficha técnica

  • ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK)
  • BATZUK
  • Número de páginas: 176
  • Idioma: EUSKERA
  • Formatos: Pdf, ePub, MOBI, FB2
  • ISBN: 9788490273265
  • Editorial: ELKARLANEAN S.L.
  • Año de edición: 2014

Descargar eBook gratis



Libro en línea descarga gratis ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK) 9788490273265

Overview

ARIAN euskara bere kasa ikasi nahi duten ikasleengan pentsatuta argitaratu da, nahiz eta euskaltegietan zein irakaskuntza arautuan (goi-mailetako B eta A ereduetan) euskara ikasteko eta irakasteko material baliagarria izan daitekeen. Bere baitan hartzen ditu hasieratik EGArainoko maila guztiak (A1, A2, B1, B2 eta C1). ARIANek HABEren Helduen Euskalduntzeko Oinarrizko Curriculumak (2015) eta Ikaskuntza, irakaskuntza eta ebaluaziorako Europako erreferentzia markoak (2001) proposatzen dituzten planteamendu komunikatiboa eta ekintza-ikuspegia hartu ditu oinarritzat. ARIANen hizkuntzaren bi alderdiak lantzen dira, komunikazioari dagokiona eta hizkuntzaren alderdi formalari dagokiona, euskara-ikaslea alderdi bietan treba dadin.ARIAN B2 mailan arreta berezia jartzen da ikasleak atazak burutzeko garatu behar dituen komunikazio- eta ikaskuntza-estrategietan, autonomoagoa izatera eta bere ikas-prozesuaren ardura hartzera bideratzen dutenak. ARIAN euskara ikasteko metodoak euskarri hauek ditu:Ikaslearen Liburua + CDa + erantzunak eta transkripzioak Lan-koadernoa + erantzunakMaterial osagarria: Irakurgai mailakatuak + Audio-liburuak + ariketak eta erantzunak

Pdf Recomendados: Descargar libros gratis en google LA SIRENA DE GIBRALTAR FB2 MOBI de LEANDRO PEREZ download pdf, Mobile ebooks free download Los errantes 9788433941053 DJVU MOBI in English download link, Kindle e-Books collections The Night Fire PDF 9780316485616 pdf, Descarga gratuita de libros de epub The Body: A Guide for Occupants here,